Prowadzisz lokalną firmę i zastanawiasz się, jak przyciągnąć większą liczbę klientów? Musisz pojawić się tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni odbiorcy. Sprawdź kilka naszych propozycji!
Reklama z kierowaniem na lokalnych odbiorców
Reklama online to jeden z głównych sposobów na pojawienie się w wyszukiwaniach online. Warto ją połączyć ją z reklamą w mediach społecznościowych. Dzięki temu dotrzesz do większej liczby klientów. W przypadku reklam lokalnych należy ustawić kierowanie na lokalizację. Pamiętaj też, by użyć właściwych słów kluczowych i odpowiedniego języka, by przyciągnąć uwagę odbiorców. Możesz użyć lokalizacji w tytułach stron i opisach meta.
Dodatkowo powinieneś skorzystać z takiego narzędzia, jak Google Trends, by sprawdzić, które słowa kluczowe cieszą się największą popularnością w danej lokalizacji. Możesz również zainwestować w PR.
Zacznij blogować
Konsumenci często szukają lokalnych firm w Internecie. Warto więc poznać podstawowe zasady pozycjonowania lub skorzystać z profesjonalnej agencji SEO. Jak pokazują badania, 47% kliknięć trafia na trzy najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Możesz więc założyć bloga i regularnie publikować ciekawe, merytoryczne artykuły. Pamiętaj, by dodawać do nich wysokiej jakości zdjęcia. Jeśli chcesz zwiększyć ruch organiczny, zoptymalizuj treści pod kątem wyszukiwarki.
Ramki pod tablice rejestracyjne
Prezentowane ramki pod tablice rejestracyjne wyróżniają się innowacyjnymi technologiami znakowania, doskonałą jakością druku i rewelacyjną ceną. Wykonywane są na zamówienie klienta, dzięki czemu możesz je w pełni spersonalizować. Szerokość zadruku wynosi 22,6 mm, dlatego na proponowanych ramkach zamieścisz więcej informacji i większe obrazki. Nadruk wykazuje wysoką odporność na myjnie i warunki atmosferyczne. Co ważne, ramki pasują do wszystkich typów pojazdów. Dodatkowo producent gwarantuje szybki termin realizacji.
Zorganizuj konkurs
Organizując konkurs, wzbudzasz zainteresowanie swoją firmą. Możesz je przeprowadzić na platformach internetowych. Wykorzystaj swoje profile w mediach społecznościowych. Zachęć uczestników konkursu do tworzenia treści. Na przykład poproś obserwujących o opublikowanie zdjęć związanych z Twoją firmą. Następnie wybierz zwycięzcę, biorąc pod uwagę liczbę polubień. Dzięki temu zwiększyć liczbę obserwujących w mediach społecznościowych.
Zweryfikuj informacje w katalogach firm
Oprócz wpisu w Google Twoja firma powinna mieć profil w katalogach firm, takich jak Panorama Firm, czy pkt.pl (Polskie Książki Telefoniczne). Upewnij się, że wszystkie informacje, takie jak godziny otwarcia sklepu, numer telefonu, adres e-maila i strony internetowej, się zgadzają.
Zaangażuj się w życie lokalnej społeczności
Lokalne promowanie firmy może wydawać się trudne, jednak samo zaangażowanie się w życie społeczności ma duże znaczenie. Wydarzenia społecznościowe to świetna okazja na rozreklamowanie Twojej działalności. Możesz na przykład sponsorować festyn lub lokalną zbiórkę pieniędzy. W ten sposób zwiększysz świadomość marki wśród potencjalnych klientów.